недеља, 18. јун 2017.

Najgluplji načini na koje sam uništila telefon

Zdravo narode!


Danas sam tu sa malo (ipak malo više) čudnom temom. Pisaću vam o tome na koje sam sve to glupe načine slomila, ili jednostavno uništila svoj telefon. Dosta sam smotana osoba, pa sam bogata čudnih iskustava koja mogu da vam prepričavam. :D Nemam mnogo toga da vam napišem u uvodu, pa da ne odugovlačimo...




1. Zgnječila sam ga laptopom.

Da, koliko god to čudno zvučalo. Laptop mi je prilično lak, ali sam ga nekako nezgodno stavila, a pritom i malo jače spustila, i to na pod. Najednom mu je jednostavno prsao ekran. I to tako da je postao neupotrebljiv.

2. Pao mi je sa terase.

To je bilo ovih dana. Bile su neke vojne vežbe u mom gradu. Meni su avioni zanimljivi i izašla sam na terasu da ih gledam. Htela sam da slikam avione, ispružila sam ruke preko ograde i samo mi je iskliznuo iz ruku i pao na beton. Naravno, bio je sav smrskan i razbijen.

3. Pao mi je sa još jedne terase.

Blizu moje kuće postoji petnaestak zdraga, od kojih svaka ima desetak spratova. Ponekad uđem u neku od njih (Inače su me stanari istih isterali iz tri. Srećom mi je ostalo još puno njih. :)) i popnem se do poslednjeg sprata i tu izađen da gledam pogled s protivpožarnih stepenica. Takođe sam htela da slikam pogled, telefon mi je ispao i pao sa desetog sprata. Možete misliti u kakvom sam ga stanju našla. A zamislite tek da je pao nekom na glavu... :P

4. Komšika mi je sela na njega

E ovo već nije mojom krivicom. :D Komšika mi je prilično neelegantno prepunjena žena. Jednom prilikom je stvarila kod nas na kafu, i gospođa lepo sedne u fotelju nevidevši moj telefon. Mogla sam da se pozdravim s njime.


Posle ovog posta, definitivno imate razloga da mi se smejete celog života, jer mislim da ne postoji osoba koja je unitila više telefona od mene. Dok su ovo samo 4 najgluplja.


22 коментара:

  1. Haha, veoma interesantna tema za post. Ja još uvek nisam uništila telefon, ali biće i toga. Još jednom, interesantna tema a i veoma originalna.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Ajooj, ja svoj telefon čuvam k'o oči u glavi..striktno mi je majka naredila da neću dobiti drugi ako se ovome neśto desi ili ako se budem žalila kao na prethodnii..a baš mi je žao tih uništenih spravica. Umalo je i meni jednom pao sa terase, ali sva sreća, uhvatila sam ga na vreme!

    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako interesantan post,sviđa mi se tema a i priče kako si razbila svoje telefone su presmiješne.Sve u svemu odličan post!♥♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  4. Hahahah, stvarno smješno, pogotovo ovo sa susjedom, ko zna kako se ona poslije osjećala ;) Koliko si ti samo mobitela imala... Inače, jako zanimljiv post ^^
    Novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  5. Baš si me nasmijala sa ovim svojim primjerima, pogotovo za susjedu. :D Sva sreća nikad nisam rušila mobitele, da jesam ne znam što bi bilo. :D

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  6. Wow, wondeful post, love it! ♥
    I would be very grateful for clicking the links in this post :) Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  7. Blog ti je divan, slike su prelepe, zapratila sam te :) ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Baš mi je žao što si uništila telefon, no bilo mi je izuzetno zanimljivo čitati tvoj post jer sam i ja ovakva (samo što, hvala Bogu, ja ne lomim baš telefon haha). Blog ti je sjajan, zapratila sam te. Uzvrati ako želiš. ♥

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  9. Hahahah, jakoo zanimljiv post! Bože, tek sad shvatam da nisam jedina. Doduše, nije mi se dešavalo da mi padne sa terase, ali mi je zato 100 puta ispao iz ruke na pločice tako da se i to računa :D Zaista veoma originalno!

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma meni je i na beton ispao sa i to sa visine od oko 2m, jer sam ga podigla iznad glave da slikam nebo. Preživeo je. :D
      Hvala ti.

      Избриши
  10. Hahahah ja se ne mogu prestati smijati :), a ja mislila da sam ja na čudne načine polomila mobitele... Sad mi je lakše :D

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti :moonstears

    ОдговориИзбриши
  11. Legendarno hahahaha,
    predajem ti titulu kraljice smotanosti zvanično, sviđaju mi se jako tvoje ideje za postove i ceo bloggg, uvek mi je u favoritima samo tako nastaviii <3 <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши