Postala sam zavisnik?

Hello guys! Ovde Ana i dobrodošli u još jedan moj post!
Kao što vidite po naslovu, danas sam odlučila da napišem post u kome ću vam priznati istinu, odnosno reći koje su to sve stvari bez kojih, htela- ne htela, ne mogu da živim. Znate kad nešto probate, pa se navučete na to i jednostavno ne možete bez toga. Ok, ne mislim na drogu. :D Napisaću vam listu stvari bez kojih moj život ne bi bio isti.

1) Muzika


Muzika je moj život. Dok pišem postove- slušam muziku. Dok idem u školu- slušam muziku. Dok spavam- "slušam" muziku. Ja to bukvalno 24/7 slušam! Čudno je samo što moja plejlista sadrži najviše 5- 10 pesama. Imam mali milion istih, ali slušam samo 3- 4 koje vrtim u krug i kojima se naprosto zarazim.

2) Instagram


Instagram koristim od decembra 2016, znači, može se reći od skoro. Mada, opet dovoljno da se skroz navučem. Pazim da mi se boje na feed- u uklapaju i razne druge sitnice, često i gluposti. Pre sam ulazila milion puta dnevno na Facebook, a sada, zbog Instagrama ne uđem po par dana, neretko i celu nedelju. A poslednju sliku sam objavila februara/ marta, rekla bih. Dok na Instagramu objavim 1 do 2 nedeljno.

3) Tehnologija


Ne, nisam pogrešila, ne internet. Naravno, internet se podrazumeva, pa ga ne bih navodila posebno. :D Osećam se nekako šuplje, prazno, glupo, smoreno... kad nemam uz sebe laptop, telefon, bilo šta... Čak i bez interneta, ako mora. Opet nađem neku zanimaciju. Znate, mnogo je teško kada postanete, na neki način, zavisni od interneta, jer... 21. vek je, ne možemo s njim, ne možemo bez njega... :(


You May Also Like

8 коментара

  1. Sada dok ovo čitam, shvatam koliko sam se u posljednje vrijeme zapravo odvikla od svega ovoga. Ne znam zašto, niti kako, ali ni ja prije nisam mogla bez ijedne ove stvari. (Iako za pisanje, učenje, čitanje, tehnologiju ne koristim, više sam tip za sveske, knjige, časopise...) Odličan post u svakom slučaju :))

    Upsut, zapratila sam te, pa ako možeš i ti da posjetiš moj blog i možda se učlaniš :) Hvalaa <3

    ОдговориИзбриши
  2. Great post :)

    grlfashion.blogspot.com
    Follow for follow?

    ОдговориИзбриши
  3. Haha sve i svasta mi je palo na pamet kad sam procitala naslov,ali ispada da smotii ja isti zavisnici.Odolican post!

    http://vjovana2.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Hi dear :)
    You have a really stunning blog :) I'm now following via GFC :)
    If you want take a look at my blog too and follow me back ^_^
    xoxo

    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши