четвртак, 15. јун 2017.

Summer: 6 jednostavnih recepta za najukusniji smoothie

Ćao svima!
Započela sam rubriku Summer, za koju ću pisati postove tokom letnjeg raspusta, i to upravo na letnje teme. :)

Za ovaj post sam vam spremila 5 jednostavnih recepta za preukusne, letnje smoothie- e.
Smoothi (smuti) je zdrav, letnji, uglavnom voćni napitak, čija je osnova neka baza. Pod bazom se uglavnom podrazumeva voda, čaj, mleko,
jogurt, eventualno neki sok. Naravno, bazu možete sami odabrati, a ja vam preporučujem jogurt, mada mogu da prođu i mleko, čaj i voda, ali ja ne bih sok. Bolje je da baza bude nešto neutralnije. Sve namirnice koje se koriste u pripremi su prirodne i zdrave, tako da vam mogu pomoći ako ste odlučili da se zdravo hranite, smršate ili šta god.


Svaki smoothie se priprema tako što se u bazu stave svi sastojci i izblenduju, izmiksiraju ili na bilo koji način sjedine.



1. Berry Blast

- maline
- kupine
- jagode

Originalni recept sadrži i spanać, ali ja vam iskreno ne preporučujem da ga ubacite jer previše odskače od ostalih sastojaka. Ovo je meni lično jedan od najdražih i najukusnijih recepata, mada je bilo teko odlućiti se za jedan, s obzirom na to da sam od mnogobrojnih odabrala 6 najboljih.


2. Sweet Sunrise

- jagode
- 1 pomorandža
- pola banane
- 1 mango

Kod nas se ne nalazi često mango po trgovinama, ali ukoliko njega pronađete, ostalo ćete lako. I ovaj sam, kao i svaki od ostalih, probala i super je. :)


3. Kiwi Refresh

- 1 kivi
- lubenica (onaj jedan deo... znate kako se već seče lubenica)
- 10- ak zrna grožđa

Rekla bih da je ovo najosvežavajući smoothie, stoga je super za letnje dane- kada opeku užasne vrućine.


4. Green Monster

- 1 grejpfrut
- 1 banana
- ananas

Ovde je ponovo u originalnoj verziji uključen spanać, ali ja opet mislim da je bolje bez njega. Zaključite sami. ;)


5. Tropical Treat

- 1 banana
- jagode
- polovina manga

Šravi ukus leta, egzotičnih plaža... Na trenutak pomislite da ste ngde na Bahamima, Sejšelima... :D


6. Pineapple Punch

- maline
- ananas
- 1 mango
- pola banane

Ekstra kombinacija! Maline mu daju tako dobru aromu... Njamiii! :D


To su svi recepti koje sam vam spremila. Jedino bih napomenula da tamo gde nije označena količina, možete staviti koliko volite. Ostale količine su preporučene, ali ne i obavezne. U suštini, svega možetete stvaiti koliko želite, ali se trudite da bude srazmerno


10 коментара: