Hej! + One Direction DVD / Recenzija


Ćao ljudi!

Pre par dana mi je stigao Hej na kućnu adresu, ali ja sam bila kod bake u selu i s obzirom na to da sam stigla pre pola sata- sat kući, upravo pišem njegovu recenziju. Takođe, hvala stranarima koji su ga sačuvali za mene. :)
I da, pre nego što počnem, reći ću još da nema potrebe da prevodim post na engleski jez. jer je Hej! naš časopis. :)


E ovako, kad su me stanari pozvali telefonom da mi jave, rekli su mi da je unutra i DVD 1D- a. Istina je da nisam njihov fan, ali su mi dragi, šlušam ih povremeno, tako da sam se prilično prijatno iznenadila. Tamo u selu nemam internet, pa sam koristila samo wi-fi jedne dalje komšike, i to samo kad prođem pored te kuće i uhvatim signal, i koristila sam ga samo da pročitam vaše komntare, eventualno notifikacije. Čemu ova rečenica? Htela sam da kažem da nisam mogla ranije da vidim šta nas to očekuje u ovom broju, i zato sam se iznenadila. E sad, ja ću pogledati sadržaj sa DVD- a i javiti vam utiske. 


Znači ovako, ovo je film o njima, njihova biografija. Gledala sam njihove uzbuđene, presrećne fanove i u jednom trenutku sam pustila suzu. Zamišljala sam sebe kako upoznajem svog idola, Tini. Ne možete ni da zamislite koliko videi sa nastupa mogu da prenesu emocije. Kad vidite fanove koji vrište i plaču od sreće... U svakom slučaju, film je mnogo interesantan i odličan za one velike fanove, ali i za one poput mene- da se bolje upoznamo sa njima. :)


Dalje, da se vratimo na ovomesečni broj časopisa. Čim sam ugledala magazin, naslovna strana me je oduševila. Ova devojka je stvarno prekjut. :) Onda, priča o devojci koja za svaku izgovorenu reč (ili broj) oseti određeni ukus. Wow! Ja bih htela da osećam neko meso tako... može i gumene bombone. :D Šalu na stranu, nije joj lako, sigurno. Onda, priča "Stalno vidim bube". Mnogo mi je žao ove devojke. Nije lako živeti s mentalnom bolesti. I mislim da bi ljudi trebalo da poklone više pažnje tome. Inače, kad sam videla naslov, ovo me je podsetilo na priču kada sam bila mala i plašila se mrava (da, mrava...), a moj pametni brat je uzeo neku koficu, stavio hranu u nju, privukao gomilu mrava i sve mi prosipao po kući... Kad smo ih sve rasterali, mesec dana su mi se priviđali mravi... :/


U Hej! Izlogu, u donjem levom uglu stranice su prikazane one lažne tetovaže. Ljudi, koliko je ovo kjut i perff! Rado bih poslala kupon za njih, ali već učestvujem u jednoj akciji iz Izloga.
Ukratko, prezadovoljna sam novim brojem. Odlični kvizovi, zanimljivi tekstovi, nagrade... Sve je super. :)





You May Also Like

18 коментара

  1. Odličan post, i ja obožavam HEJ i mislim da je ovo jedan od najboljih brojeva za sad *-*
    I inače sam veeeeeliki 1D fan i drago mi je što si pogledala film i da te je uveo bar koliko-toliko u 1D svet <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti od srca! I meni je mnogo drago zbog toga. Polako postajem njihov fan. Bilo bi mi mnogo drago da se opet okupe. <3

      Избриши
  2. Divan post draga ♥
    Mnogo mi se dopada način na koji pišeš svoje postove !
    Pogledaj moj novi post ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post mila, slike su prelepe ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post Ana! Ja ne čitam Hej! pošto ne živim u Srbiji, ali kod nas postoji Ok! koji je doslovno isti kao i ovaj :* Baš zanimljiv poklon *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Ja obožavam HEJ časopis! Kod nas u Hrvatskoj je nešto drugačija verzija,ali je jako sličan časopis,poklon je stvarno cool.
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja jako volim ovaj časopis,kod nas u Hrvatskoj je nešto drugačija verzija,ali su gotovo identični,poklon je jako cool!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Poklon je fora, zašto ga nema u Hrvatskom broju? Super recenzija časopisa, ja ga ponekad kupim, ako se sjetim :)

    Novi izgled bloga: moonstears

    ОдговориИзбриши
  8. Ne kupujem Hej toliko redovno, ali ovaj broj me je privukao, jer kao sto si rekla, naslovna strana je prekjut. Clanci su odlicni, kao i tvoja recenzija.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Superr! Ne kupujem Hej! ali mislim da je časopis baš cool i super. Obzirom da ga svi tinejdžeri hvale. Ja volim 1D i moram ti priznati da bi mi taj CD dobro došao :D

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako se pak predomisliš, imaš na trafikama, ponekim samoposlugama itd. Požuri dok još ima. :)

      Избриши